Presentation

Ja jag heter då Leila och är en tjej på 11 vintrar&jag ska fylla 12 i december
i höst börjar jag 6:an och jag gick då i min ``gammla klass´´ 5D som splitrades eftersom vi ska börja på en annan skola så nu ska jag börja i 6x.nog om det på min fritid rider jag och jag har då också en hund vid namn Amigo
och så har jag 2 sköt hästar Ronja&Nellie. Så är jag tränare ått min kompis Julia när hon rider sin medyttar häst Sirocco. Lite kor om Nellie&Ronja
Nellie,är en norsk fjording&är den undebaraste mysigaste hästan man kan önska sig&hon är världens snällaste också

Ronja,är en welsch mountain&är den snällaste b-ponnyn man kan hitta hon är en liten häst med temprament! :)

Amigo,ja amigo är en blandras mellan 4 raser tror jag det var,men ja han är ingen vanlig hund för han är min bebis jag har haft honom sen jag var 5, men ja nog om det nu denna blogg kommer handla om min vardag jag har då haft MÅÅÅNGA! bloggar men tänker stana på den här ett tag



för er som inte vet hur jag ser utt //Leila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0