Mer om dagen igår

var ju med Julia&Calle igår och vi hade galet kul har inte varit så tröt i hela mitt liv fast somnade vid 1 endå
men iaf vi var vid min gammla skola ett tag tills det blev tråkigt drog vi upp te Central skolan jag skulle börjat i höst men det är mögel där så vi får börja på ett gammalt gymnasium,ja så klättrade Calle upp för en brandstege och satte sig på tacket (smart kille) men iag sen så drog vi te pinnparken och var det te 7 sen så åket jag och Julia hem för Calle skulle äta så kolla jag på tv &bloggade lite sen så vart jag för tröt så jag la mig i sängen och kolla på tv&läste en bok så somnade jag,idag så blir jag hemma hela dagen :/ men aja här får ni lite bilder från igår efter som jag inte laddade upp alla! :)




Calle&Julias ben



flummig Calle



Julia&Calle


Jag&Calle


Calle


Jag i Calles keps (erkän jag passa?)



Calle&hans flickvän Pandora


HAHHA,glömde säga att när vi var i pinnparken så fanns det en gungbräda så gunga Calle&Julia så Calle väger mer än Julia så jag la mig på själva stången så den skulle komma ner så säger jag&Julia ``nu ska calle flygga´´ så tar vi sats och Calle voltar över och landar på marken och jag&Julai dog av garv HAHAHAHAHAHHA. bilden där uppe med Calle&Pandora är efter han ramla av hhaha

//Leila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0